Khamis, 19 Februari 2009

Salam sejahtera sekelian....
Kali ni saya nak kongsi tentang sedikit testimoni dari pengguna ozone.
Berikut adalah testimoninya:-

Testimoni Pengguna
"Saya telah mencuba buat pertama kalinya OZONE ini. Sungguh menakjubkan kerana lalat-lalat yang sering masuk ke rumah saya sudah tidak kelihatan lagi. Begitu juga dengan semut-semut kecil dan lipas yang selalu mengganggu kehidupan saya. Saya rasa tidak rugi membeli & menggunakan Produk OZONE ini" ~ Cikgu Zam, Kulim Kedah ~

"Sebelum ini lipas banyak berkeliaran di dapur rumah, ini telah menganggu keselesaan kami sekeluarga, setelah mencuba produk ozone ini, ALHAMDULILLAH masalah telah selesai, lipas telah tiada dan ada yang mati sekaligus pada sarangnya. Terima kasih ozone,memang berkesan"~ Puan Noor, Balik Pulau, Pulau Pinang ~

"Tikus memang ada berkeliaran di atas siling rumah,upah syarikat kawalan serangga mahal RM200 untuk 3 bulan sekali, mujurlah menantu saya cadangkan guna ozone ini,dengan bantuan menantu sembur ozone di atas siling,kini tikus dah tak ada lagi, memang banyak dapat berjimat. OZONE memang berkesan,terima kasih." ~ Mak Long Shidah, Simpang 4, Balik Pulau, Pulau Pinang ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan